Sunday, August 7, 2011

Perasaan sedih? DEMM!!

Kenape adenye perasaan sedih?? Aku tak larat nak menangis setiap kali bile aku sedih dan bile ade masalah melanda.. Semua tu memenatkan!! Tapi aku tetap tak bole nak elak perassan tu dari dalam diri aku sendiri. Sebab aku hanya manusia biasa.. Kadang kadang dalam hati terdetik lebih baek jadi patung daripada jadi manusia, sebab patung takde hati dan perasaan. Patung jugak takde kena pikir macam macam masalah dalam dunia manusia ni.. Walau ape pun aku tetap bersyukur pada Allah, walaupun aku dibendung perasaan sedih, tapi aku tetap dapat berfikir dengan waras dan tak buat benda yang bukan bukan terhadap diri aku.. Aku masih ade keluarga yang menyayangi aku.. Aku jugak ade kawan kawan yang sentiasa bagi sokongan dan dorongan kat aku. Terima kaseh..

No comments:

Post a Comment